Чим хороша онлайн-купівля?
Покупка через Інтернет - звичайна справа для сучасних жителів мегаполісів. Проникнення Мережі в життя жителя великого міста і глибше, і ширше за охопленням в порівнянні з провінційними містечками. На роботі, вдома, на всіх мобільних девайсах вийти онлайн не проблема - навіть громадський транспорт зараз забезпечується WIFI.
Найцінніше у житті людей час. Навіщо його витрачати на походи в магазини?
Городянам деколи просто не хочеться витрачати час на пошуки потрібної речі в сотнях великих магазинах, ТЦ - люди хочуть розважатися і проводити час з друзями та родиною, подорожувати і не обтяжувати себе "рысканием" з магазину в магазин. Проте замовлення через Мережу все частіше віддають перевагу і домогосподарки з глибинки, і самотні мами, яким ніколи ходити по магазинах, і мами з немовлятами (з немовлям особливо не походиш), і, тим більше, чоловіки, у яких думка про традиційному шопінг викликає ступор і головний біль. Словом, головну проблему - ЧАС для покупок - онлайн-купівля вирішує.
Немає обмежень в режимі роботи і місцезнаходження магазину
Ви можете залізти в Мережу хоч рано вранці, хоч вночі - ніхто і ніщо не завадить вам побродити по віртуальних вітрин магазинів в Мережі - хіба що ваша забудькуватість сплатити вчасно Інтернет. Онлайн-магазини "відкриті" цілодобово в Інтернеті кордонів між країнами немає - тому ви можете замовити товар за кордоном, питання доставки завжди особливо обмовляється. У більшості випадків, проблем немає ніяких, оскільки діють особливі способи оплати - надійні та зручні у використанні.
Ціни, асортимент, унікальність.
Важливим фактором для всіх онлайн-покупців, незалежно від доходу, є ціна за товар. Онлайн-постачальник може - і найчастіше так і робить - пропонує більш вигідну ціну за товар, оскільки його не сковують додаткові витрати, типові для офлайнового торгівлі. Таким чином, ще важливий плюс для людей, які обирають онлайн-майданчики для шопінгу, - ціна за товари. Відзначимо, що навіть люди з високим доходом з великим задоволенням використовують можливість купити дешевше, а тим більше, якщо товар буде ексклюзивним і якісним. Ну а щодо унікальності інтернет-купівля номер один. Асортимент та унікальність пропозиції - один з "коників" онлайн-торгівлі в порівнянні з традиційною.
Сучасний покупець став перебірливий і вимогливий, оскільки офлайнові магазини перестали справлятися з ситуацією, що виникла фінансовою стагнації - асортимент продукції в магазинах особливо не розширюється, а покупці не поспішають купувати, бо купівельна спроможність різко "здала". У пошуках найкращої ціни на ті самі товари, а, найчастіше в пошуках кращих аналогів, споживач кинувся в Інтернет. Дорогі речі, такі як електроніка, ПК і всілякі мобільні гаджети особливо наочно показують зазор між цінами онлайн і офлайн - магазину: різниця може бути в десятки євро. Однак Інтернет-торгівля не вичерпується традиційно популярними нішами: техніка, гаджети, книги, диски, програмне забезпечення і сервіси. Удосконалення сучасних інновацій у веб-сфері та здешевлення широкосмугового Інтернету зробили можливим створювати віртуальні "примірочні" - категорії одяг, взуття, аксесуари, білизну та речі для активного відпочинку зараз переживають бум популярності серед онлайн-покупців.
І це очевидно, що покупців у Мережі з року в рік буде ставати більше. Онлайн-магазини - це зручний інструмент щодо збереження часу і коштів на щось більш істотне в житті, ніж купівля. Купівля онлайн - це раціональний підхід до витрати грошей і отримання задоволення від вигідного придбання, і вільний час на якісно інший спосіб життя.